Covid-19-pandemien har gjort content marketing mere relevant end nogensinde. Her er fem fokuspunkter for dig, der vil have succes med det værdiskabende indhold i 2022.

Af Jesper Laursen

Danske virksomheder har over de seneste to år måttet tage stort set alt i deres forretning op til revision. Produktsortiment, leverandørforhold, forsyningskæder, ja, selve forretningsmodellen. Sådan har det også været inden for marketing. Bruger vi de rigtige kanaler, passer vores brand til den nye virkelighed, og anvender vi de rigtige taktikker? Meget er blevet vendt på hovedet, men et af de områder, som er kommet styrket ud af Covid-19-pandemien, er content marketing. Altså disciplinen hvor virksom­heder producerer og publicerer relevant og værdifuldt indhold til den ønskede målgruppe for at tiltrække og fastholde dem – og ultimativt få dem til at købe vores produkter eller services.

I Brand Movers har vi netop udgivet vores årlige rapport ’Co

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her. Vi kører med Black Week priser i denne uge.