En ny rapport stiller skarpt på fremtidens dagligvarehandel med over 35 dybdegående interviews og 25 inspirerende cases. I denne artikel får du mulighed for at læse hele rapporten helt gratis.

I samarbejde med Fonden af 1. oktober 1959 har pej gruppen udgivet en rapport om fremtidens dagligvarehandel med over 35 dybdegående interviews og mere end 25 inspirerende cases. Nu har du mulighed for at læse hele rapporten helt gratis og derved få indblik i forbruger- og detailhandelstrends, rekrutteringsudfordringer og internationale perspektiver.

Rapporten er på 417 sider, og det er noget af en mundfuld. Derfor får du her en kort introduktion til, hvordan du kan gribe rapporten an.

Start med at læse introduktionen på side 4-7, herunder forklaringen af valget af de tre fokusområder:

Del 1: Trends og forbrugeradfærd – starter på side 14
Del 2: Rekruttering og fastholdelse – starter på side 247
Del 3: Internationalt perspektiv og cases – starter på side 326

Hver del af rapporten har sin egen indholdsfortegnelse, så det er muligt at danne sig et overblik og hurtigt nå frem til det helt rigtige indhold. For hver del af der både en opsummering allerførst og en liste med anbefalinger til sidst.

Læs hele rapporten gratis lige her