Vigtigheden af at fokusere på butikkens kundeoplevelse er ikke ny. Men er beslutningsgrundlaget for at udvikle kundeoplevelser, som motiverer til køb tilstrækkeligt fintmasket og stærkt nok til effektivt at påvirke dine kunders adfærd og købsbeslutninger i butikken? Eller kræves der en fornyet tilgang til at forstå dine kunders faktiske virkelighed og krybe helt ind under huden på dem?
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Flere artikler
Inspiration
Her er den store trend-ABC til 2025
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler