De kommende år vil byde på en fortsat stor omstilling af processer, systemer og strukturer i fødevarebranchen, og derfor er det essentielt at forstå dynamikkerne for at kunne følge med i det høje tempo.

De seismiske forskydninger i forbrugernes holdninger og handlinger, som blev initieret af pandemien, og som blev trykprøvet af konflikten i Ukraine, kommer til at sætte sine spor langt ind i 2020’erne.

Ingen anden enkeltstående begivenhed har haft en mere dybtgående indflydelse på os, og det er afgørende at skabe en bedre forståelse af tidsånd, trends, forbrugeradfærd og de kommercielle muligheder, der opstår for aktører inden for alle aspekter af fødevarebranchen, supermarkeder, specialbutikker, kantiner, restauranter, hoteller mv.

Vi kommer til at se en fortsat stor omstilling af processer, systemer og strukturer, og vi vil opleve flere forandringer i de kommende år. Derfor er det mere end nogensinde afgørende at forstå dynamikkerne – og ikke falde alt for langt bagud i forhold til det fortsat høje tempo, som vil præge forandringerne de kommende år, for alle i og omkring fødevarebranchen.

På pej gruppens fødevarekonference Food + Consumer Trends, som afholder i september 2022 i Oslo, København og Herning, kan du blandt andet høre Hanne Harbo fortælle om de nyeste food trends, og hvad forbrugerne vil efterspørge i de kommende år.

Du kan også høre Liselotte Kira Gregers Andersen, alias ‘Kokken på kanten’, fortælle om fremtidens køkken, hvor bananskræller, mælkebøttehjerter og vandmelonskal ender på tallerkenen side om side med danske bælgfrugter, tang og sæsongrønt.

På konferencen kan du også høre CEO og stifter Rafael De Souza Andersen fortælle om The Organic Crave Company – en innovativ fødevarevirksomhed, der udvikler clean label functional snacks, som er unikke for markedet.

Læs mere om pej gruppens fødevarekonference her.

Foto: Unsplash