I denne uge lander årets sidste udgave af TID & tendenser hos alle abonnenter. Denne gang har tidsskriftet blandt andet fokus på identitetsdannelse, branding og kundeoplevelser samt en række bud på, hvad 2024 byder på.
TID & tendenser nr. 5 er netop udkommet, og dermed er der masser af relevante artikler at dykke ned i juleferien. Som altid er omdrejningspunktet tidsånd, samfund, forbrug og livsstil.
I årets sidste udgave af tidsskriftet kan du blandt andet læse om:
Hvad kommer 2024 til at byde på?
De fem eksperter Anne Skare Nielsen, Morten Laugesen, Julie Daugaard, Jacob Holst Mouritzen og Louise Sparf præsenterer hver deres personlige bud på, hvad de tror vil præge 2024.
Bryd med vanetænkningen og skab dig selv
Vi er faret vild i idealfælder af, hvad der er det rigtige at gøre, og hvem vi tror, vi er og bør være. For Cecilie Gredal gælder det om at få skabt en positiv identitetsopfattelse.
Flygt fra flokken
Spørgsmålet er, om I spilder de fleste af jeres marketingkroner, hvis I ikke får opbygget et stærkt, differentieret og missionsdrevet brand? Sådan lyder det fra Henrik Hyldgaard.
3 trends, der skaber fremtidens kundeoplevelser
Gennem 20 konkrete eksempler på nye produkter, kampagner og koncepter giver Kristoffer Okkels et indblik i de trends, der former kundernes forventninger.
Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online.
Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.