TID & tendenser nr. 3 belyser blandt andet generationer på arbejdsmarkedet, innovative abonnementsløsninger og fremtrædende food trends.
Sommeren står for døren, og i årets tredje udgave af TID & tendenser er der masser af sommerferielæsning i en række perspektiverende artikler, der alle retter blikket mod fremtiden.
I TID & tendenser nr. 3 kan du blandt andet læse om:
Sådan leder, tiltrækker og fastholder du de unge
En af de største udfordringer på mange arbejdspladser i dag er forskellen i adfærd og værdier mellem generationerne. Emilia van Hauen guider dig til at forstå, hvad der er vigtigt for de unge.
Hack arbejdet – og fremtiden bliver din!
Kunstig intelligens vil hjælpe os til at finde de afgørende genveje. Ifølge Liselotte Lyngsø og Denis Rivin kræver det, at lederne tør give medarbejderne plads til at nå målet på nye måder.
Do’s & don’ts i abonnementsforretninger
Hvad skal man gøre – og ikke gøre – hvis man ønsker at skabe en succesfuld abonnementsforretning? Det kommer Andreas Dirksen og Mette Fruensgaard med et bud på.
Når bæredygtighed handler om både mad og mennesker
Johanne Birn stiller skarpt på en ny generation af kokke med nye ønsker og drømme for, hvordan man skaber spisesteder, der sætter både råvarer og menneskelig bæredygtighed i front.
Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online.
Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.