Site icon TID & tendenser

Så er TID & tendenser nr. 3 udkommet

Som altid byder TID & tendenser på en perlerække af spændende artikler, som er skrevet af fagstærke personer med holdning, perspektiv og erfaring.

I denne udgave af TID & tendenser kan du læse om, hvad fremtidens fortsatte fantastiske udvikling bringer med sig, og hvor godt fællesskaberne har det i en ellers individualiseret verden. Du kan også læse om fremtidstrends – enten målrettet børn og børnefamilier eller med fokus på nye materialer. Derudover kan du læse om det nødvendige men krævende kundefokus, som opnås gennem omnichannel marketing og servicedesign, ligesom du kan læse om bevægelserne inden for den fysiske detailhandel – både med generel argumentation og inspiration samt med konkrete eksempler fra New York. Hvis det ikke er nok, så kan du også læse om generationer – både i relation til fremtidens arbejdsmarked og i relation til de myter, der eksisterer om generationer.

Få et overblik over, hvilke vinkler og temaer som tidsskriftet vil indeholde her:

Lars Tvede argumenterer for, at verden er meget bedre, end folk tror.

Fællesskaberne lever i bedste velgående i Danmark. Sådan lyder budskabet fra Jane Sandberg.

Rie Fjordsøe Rasmussen stiller skarpt på seks supertendenser til børn og deres familier.

Hvad kendetegner fremtidens materialer? Rie Fjordsøe Rasmussen præsenterer 16 innovative bud.

Ifølge Mia Borch Münster er den autentiske retail-atmosfære et vigtigt parameter for forbrugerne.

Kom med Stefan Nilsson rundt i 10 eksperimenterende butikskoncepter i New York.

Omnichannel marketing er blevet en seriøs forretningsstrategi, vurderer Rasmus Houlind og Colin Shearer.

Mette Mikkelsen og Søren Bechmann opfordrer virksomheder til at se verden med andre øjne.

Det kræver sympati at tiltrække og fastholde de unge generationer på arbejdspladsen, lyder det fra Emilia van Hauen.

Kan man bruge generationsbetegnelser til at sige noget om folks adfærd? Leo Smith fremhæver fem kritikpunkter.

Som abonnent kan du læse TID & tendenser online her.

Er du ikke abonnent? Læs meget mere om et abonnement på TID & tendenser her.

Exit mobile version