Site icon TID & tendenser

Årets første udgave af TID & tendenser er udkommet

TID & tendenser nr. 1 2022 er landet hos alle abonnenter med posten, og i år udkommer tidsskriftet i hele seks udgaver i stedet for de vanlige fire udgaver. Se her, hvad årets første udgave byder på.

Medarbejdere skal ikke behandles som ignoranter, der tager hovedet af og hænger det på knagen, inden de møder på job. Sådan lyder budskabet fra Anne Skare Nielsen, som er blandt skribenterne i årets første udgave af TID & tendenser, der netop er udkommet.

Skribentskaren, som bidrager med artikler i TID & tendenser, er utrolig bred og varierer fra gang til gang. Fælles for alle skribenterne er, at de er eksperter inden for hver deres område og kommer med inspirerende bud på fremtidsscenarier.

I denne udgave af tidsskriftet sætter vi i en række spændende og perspektiverende artikler fokus på fremtidens arbejdsmarked, strategi & ledelse, reklame & marketing og food trends.

Herunder kan du se, hvad TID & tendenser nr. 1 2022 blandt andet byder på.


Død over dødspølseledelse og to andre skarpe trends for ledelse i 2022

Vi er på vej ind i den tydelige tid – og de ordentlige år. Anne Skare Nielsen kommer med tre letfordøjelige tendenser for vores arbejdsliv i det kommende år.

Sunde penge – fremtidens mantra i ledelse og virksomhedsdrift
Alexandra Krautwald argumenterer for, at vi bør finde metoder til at drive forretning på en etisk, klimamæssig, social og økonomisk bæredygtig måde.

Opbygning af vinderpositioner i en foranderlig verden
Ifølge Mikael Vest handler strategi om at opbygge vinderpositioner og have styr på, hvordan virksomheden fremadrettet skal navigere i en foranderlig verden.

8 forbruger- og marketingtrends for 2022
Trends er nøglen til at skabe innovation. Julie Daugaard og Paw Bæk Hansen præsenterer otte trends, som du kan brainstorme ud fra og skabe nye services, produkter og kampagner.

Madforbrugeren anno 2022 er også en medieforbruger
Stinne Gunder Strøm Krogager og Jonatan Leer ser nærmere på det moderne menneskes forhold til mad, som former sig i samspil med og udfolder sig via medier.

 

Se den komplette indholdsfortegnelse her.

Er du ikke abonnent? Og ønsker du at modtage tidsskriftet og få de mange abonnementsfordele? Så kan du læse mere om et abonnement på TID & tendenser her

Exit mobile version