Designvirksomheden Vipp har netop åbnet en pop-up café i København, hvor overskuddet fra salget går til Læger uden Grænser – samtidig får kunderne en flot Vipp-kop med sig hjem.
I Vipps nye pop-up café, A Cup for Charity, kan man med god samvittighed købe en kop kaffe eller te med kage. Al overskuddet i cafeen går nemlig til Læger Uden Grænser.
Vipp takker kunderne i cafeen for støtten ved at give dem den Vipp keramik kop, som kaffen eller teen serveres i med sig hjem.
Frem til september kan man besøge A Cup For Charity i Vipps Flagship store, som har samme åbningstider som butikken.
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & design
4 key trends – SS 24
Strategi & ledelse
Energetisk ledelse skaber den rette balance
Strategi & ledelse
Design af den frisatte organisation
Retail & e-tail