Det gode liv på farten bliver et stort tema i 2015-16. Fødevareproducenter og andre aktører kan derfor med fordel skrue op for idéudviklingen og tilbyde forbrugerne flere produkter og måltidsløsninger, der er sprængfyldte med næringsstoffer og god samvittighed – og som samtidig er lette at gå til.
I denne artikel præsenteres de største mad- og forbruger-trends, som man skal rette sit fokus mod nu. Ofte har vi fokus på trends, der ligger ude i fremtiden og endnu ikke har taget fat, men i denne artikel fokuseres der på trends, som allerede er i fuldt flor, og som vurderes at fortsætte mindst tre-fem år, så man kan gå i gang med udviklingen med det samme.
Maratonløb, ironman og crossfit er blevet mainstream. Mange danskere har kastet sig ud i ekstremsport og træning, der stiller store krav til kosten. Hos menigmand er sundhedstrenden trængt igennem, og der har været et massivt fokus på kost og motion i de senere år. Selv på S-togsstationer
Hovsa…
Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere historier
28/01/2021
En optimistisk nøglefarve til SS 21
21/01/2021
Sådan ser fremtidens arbejdsmarked ud
21/01/2021
1 sæson, 2 foredragsholdere, 3 timer
20/01/2021
Hvad bliver de største medietrends i 2021?
14/01/2021