Årets sidste udgave af TID & tendenser er netop udkommet, og denne gang er der blandt andet fokus på den digitale tidsånd samt fremtiden for bryllupper. Derudover er kedsomhed, autenticitet, konstruktivitet, branding og taktilitet nogle af de øvrige overskrifter i den nye udgave af TID & tendenser.
Du kan læse følgende artikler i TID & tendenser no. 4:
Hvornår har du sidst kedet dig? af Louise Byg Kongsholm
Den næste digitale bølge af Anne Skare Nielsen
Hvordan bruger vi sociale medier i fremtiden? af Camilla Hartmann
”Det var noget helt andet, vi havde forventet os” af Martin Michael Fred
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler