Fra velfærdsstat til Web3 – glæd dig til årets fjerde udgave af TID & tendenser, som i denne uge lander med posten hos alle abonnenter.
Efteråret er på trapperne, og det samme gør sig gældende for årets fjerde udgave af TID & tendenser, som netop er udkommet. Som altid tager TID & tendenser favntag med forskellige temaer. Denne gang er der fokus på temaerne: fremtidens velfærdssamfund, inspiration, ledelse, retail/e-tail og branding.
Her får du et lille sneak peek på, at hvad du blandt andet kan læse om i TID & tendenser nr. 4:
De forkælede, urimelige og krævende forbrugere og borgere
Ifølge Eva Steensig er magtforholdet mellem forbrugere og virksomheder, borgere og system, blevet vendt på hovedet i de senere år.
Nordisk outdoor er en modpol til det hektiske liv
Danskerne har for alvor taget outdoorlivet til sig. Mads Arlien-Søborg ser nærmere på det, der tidligere var en niche, men som i dag er blevet en livsstil for mange.
Energetisk ledelse skaber den rette balance
Det er på tide, at vi lægger gårsdagens ledelse på hylden og fremkalder det sande potentiale, så vi kan stå stærkt i en foranderlig verden. Det mener Gitte Madelaire.
Hvordan Web3-teknologier kan forbedre fremtidens omnichannel
Anna Katrine Matthiesen mener, at det er essentielt for alle omnichannel-retailere, at de begynder at eksperimentere med Web3-teknologier.
Genopfind dig selv
Branding er vigtigere end nogensinde. Bettine Ortmann tror på, at man som virksomhed skal have fokus på at genopfinde sig selv, skabe relationer og udvikle et stærkt brand.
Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online.
Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.