Innovation, æstetik, egoisme, generationer, trendforskning. Det er nogle af overskrifterne i årets tredje udgave af TID & tendenser, som netop er sendt i trykken. Gennem en række spændende artikler, som alle kredser omkring tidsånd, samfund, forbrug og design, tager vi dig med på en inspirerende rejse ud i fremtiden.
Årets tredje udgave af TID & tendenser er sendt i trykken, og denne gang er der blandt andet fokus på områderne; æstetik og generationer. For mange virksomheder er netop disse to områder vigtige at tænke ind i ledelsesstrategien.
I TID & tendenser nr. 3 kan du blandt andet læse om:
Ny nordisk inn
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing
Har I styr på jeres SoMe-strategi?
Retail/E-tailGratis artikler