Er du elsket?
Ja, beklager med så direkte, indiskret og personligt et spørgsmål at starte en artikel i et tidsskrift, der primært henvender sig til den professionelle del af dit virke. Men der er selvfølgelig en mening med intimideringen, som vil åbenbares om lidt. Først må du dog gerne gå med på spørgsmålet og tænke over, om du er elsket?
Det er nemlig den drivkraft, der oftest ligger bag al vores stræben efter succes. Også den professionelle. Og en virksomheds. Er du ikke elsket, er du nemlig ikke en del af gruppen, og er du ikke en del af gruppen, dør du. Sagt på en anden måde: Hvis ingen ønsker at købe dig – både helt konkret og i alle mulige overførte betydninger – findes du ikke. Så enkelt er det faktisk.
Af Emilia van Hauen
Når man kigger sig omkring i sin omgangskreds, vil det være ret tydeligt, hvem der åbenlyst går efter den rene kærlighed og ønsket om at være nært forbundet med me
Hovsa…
Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere historier
21/01/2021
Sådan ser fremtidens arbejdsmarked ud
21/01/2021
1 sæson, 2 foredragsholdere, 3 timer
20/01/2021
Hvad bliver de største medietrends i 2021?
14/01/2021
Fire muligheder for at genvinde retail i 2021
13/01/2021