McDonald’s Pick ’n’ Play kampagne er et interaktivt spil, der spilles på en storskærm, placeret midt i Stockholm. Spillet spilles via de forbipasserendes smartphones, der bruges som styrepinde, og man logger på direkte via internettet – det er derved ikke nødvendigt at downloade en applikation først. Vinderne får automatisk tilsendt en digital værdikupon til McDonald’s, direkte på mobilen. Kampagnen, der er udarbejdet i samarbejde mellem McDonald’s og DDB Stockholm, kan ses på YouTube via nedenstående link:
http://www.youtube.com/watch?v=7u0ij9D5S4Y
Kilde: Børsen
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design