Retail Week har netop udgivet en rapport om multisalgskanal-strategier og konklusionen er, at det detailhandlen ikke giver de nye salgskanaler den opmærksomhed, som de kræver.
Forbrugerne forventer i stigende grad at møde produkter og mærker på flere kanaler.
Teoretiske diskussioner har længe fremhævet fordelene ved at anvende flere kanaler samtidigt. Nu dokumenterer nye tal i rapporten The Cross-Channel Wake-Up Call: Benchmark 2010, at det faktisk er tilfældet.
En strategi, der indebærer salg ad flere kanaler, kræver bl.a. at man må bevæge sig fra et produ
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design
Kender du sæsonens forbrugertyper?
Trends & design
Hold øje med disse blomster- og plantetrends i 2023
Samfund
Kender du kaosmodellen?
Tidsånd