Reklameforbrugsundersøgelsen for 1. halvår 2011 fra DRRB viser en stigning på 8 pct. i forhold til samme periode 2010, men væksten varierer for de forskellige mediegrupper. Radio er steget med 27 pct. og TV med 20 pct. som de to medier, der er vokset mest. Også Outdoor er vokset med 15 pct., mens Internet har en vækst på 11 pct. og dermed ligger lavere end tidligere. Knap så godt er det gået for biograf med en vækst på 4 pct. og dagblade, der kun er vokset 3 pct. Værst er det gået for magasiner, der er faldet med 3 pct. i forhold til samme periode sidste år. Det samlede reklameforbrug for 1. halvår 2011 blev kr. 5.483.000.000.
Flere artikler
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design
Kender du sæsonens forbrugertyper?
Trends & design
Hold øje med disse blomster- og plantetrends i 2023
Samfund
Kender du kaosmodellen?
Tidsånd