Før sommerferien lovede vi, at der var nye skribenter på bedding i TID & tendenser…..
… og nu udløses noget af spændingen. I den udgave af TID & tendenser, der udkommer i september, skriver livsstilseksperten Niels Folman en artikel om det moderne og servicefrie samfund. Service er meget begrænset, opleves meget ringe og forbrugerne fravælger selv at betale for service for blot at klare det hele selv.
Og serviceeksperten Henrik Meng skriver om den ringe service i detailhandlen, og hvordan han ville drive en butik, hvis han fik lov: “Hvis jeg havde en specialbutik… … ville jeg have verdens – og vært
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
10 myter om digital transformation
TidsåndGratis artikler
Hvad byder 2024 mon på?
Strategi & ledelse
Verdens bedste ledere er regenerative
Trends & design