Til september lancerer Paris for første gang en designuge, hvor der er fokus på mode, design, interiør, kunst og gastronomi. I år kommer designugen til at ligge fra den 12. – 18. september, og den er åben for både offentligheden og professionelle. Ideen med designugen er at forene kunst og livsstil, og at give de besøgende mulighed for at opleve de seneste trends samlet på ét sted.
Designugen bliver præsenteret af de to franske messearrangører Safi og Maison&Objet.
I Milano og London findes i forvejen en designuge med fokus på interiør og møbeldesign.
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler