En ny hjemmeside udarbejdet af et par kandidater fra Massachusetts Institute of Technology giver kunderne mulighed for selv at forhandle prisen på lokale high end-produkter.
At forhandle om priser er en gammel metode brugt på adskillige markedspladser verden over, men prisforhandlinger mellem udbyder og forbruger er endnu ikke set i e-handlen.
Med base i San Fransisco prøver den nystartede virksomhed Theorem at gøre op med dette. Virksomheden tilbyder prisforhandlinger på high end-tøj og accessories fra mere end 90 nye designtalenter.
”There are a lot of tools for shopping online, e-commerce is a huge space, but
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design