Preview på artikel i TID & tendenser nr. 1 2014
Luksusvarer er ikke længere noget, der hører til i bestemte varekategorier, ser ud på en bestemt måde eller koster en mindre formue. Vi ser nærmere på, hvorfor luksus i 2014 kan være både billigt og grimt, og hvad det betyder for de klassiske luksusbrands.
Af Camilla Birch, Birch & Birch Markedsudvikling
Luksusvarer. Ordet tænder for en indre billedserie af smykker, parfume, skrædderkunst, lædervarer og køretøjer med rigelige hestekræfter. Dyre sager indpakket i guld, silke og svulstige logoer fra europæiske familievirksomheder med rødder i 1800-tallet.
Men vel at
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
10 myter om digital transformation
TidsåndGratis artikler
Hvad byder 2024 mon på?
Strategi & ledelse
Verdens bedste ledere er regenerative
Trends & design