Under turen til New York og deltagelsen på Retail’s Big Show var der arrangeret en tur til IPG Medialab – verdens vildeste laboratorium inden for moderne teknologi. Fokus hos IPG Medialab er på retail og marketing og kunder og samarbejdspartnere inviteres på besøg for at se alt det nye.
Rundvisningen i laboratoriet inkluderede fremvisning af software til genkendelse af køn og alder, så reklamer tilpasses målgruppen, onlineshopping hvor tøjet prøves på via kamera der optager personen og billeder af varerne, der flyttes over på personen samt mobilt site vist frem på butiksglas.
Se vores egen optagelse fra besøget her:
Her vises, hvordan Crysler har skabt en ny form for interaktion med kunderne på de dage, hvor de ikke har åben i butikken.
Flere artikler
Retail/E-tail
10 forudsigelser for retail i 2023+
Forbrug
3 hurtige til Julie Schoen
Trends & designGratis artikler
Hvilke muligheder er der i Web 3.0?
Kommunikation & marketing