En ny rapport viser, at forbrugernes adfærd har ændret sig: Flere og flere handler digitalt og efterspørger blandt andet bedre mulighed for brug af smartphones og mere personlige og sociale shoppeoplevelser.
Den nye rapport ’Future for Retail’, lavet af forsknings- og rådgivningsvirksomheden Stylus på vegne af Visa, fortæller, hvilke nye tendenser inden for handel og betaling forbrugerne over hele verdenen efterspørger. Rapporten sætter fokus på tre vigtige tendenser, som vil være med til at forme fremtidens detailhandel:
- Kunderne ønsker at blive underholdt, overrasket og glædet gennem handel.
- Der er en stigende efterspørgsel
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
Sådan serverer du en PR-historie på et sølvfad – i tre trin
Kommunikation & marketing
5 pointer om shitstorms og greenwashing til toplederen
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing