Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen hævder i dag, at tilbudsaviserne gør dagligvarerne dyrere. En absurd påstand, mener Dansk Erhverv.
De danske tilbudsaviser gør ikke dagligvarepriserne dyrere – tværtimod. Det slår Dansk Erhverv fast, efter at Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen i dag har været ude at kritisere tilbudsaviserne for at give ”tårnhøje priser”.
Andre undersøgelser har tidligere vist, at forbrugerne kan spare 28 mia. kr., hvis de køber ind efter tilbudsaviserne, fordi de opnår en masse rabat.
Kilde: Dansk Erhverv
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design