‘The Big Lie’ er blevet kåret til årets marketingbog i 2014. Bogen er skrevet til dig og din virksomhed som en hjælp til at træffe bedre beslutninger og samtidig forstå, hvad der egentlig foregår inde i hovedet på nutidens forbrugere. Med praktisk viden og kommercielle eksempler kan The Big Lie anvendes i din virksomhed, uanset hvor du befinder dig i verden.
Nutidens forbrugere er fundamentalt forskellige – de tænker på sig selv som mere sofistikerede, mere intelligente, mere originale end tidligere generationer. På trods af disse høje tanker om dem selv, må man huske, at de stadig bare er mennesker. De ønsker
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & design
4 key trends – SS 24
Strategi & ledelse
Energetisk ledelse skaber den rette balance
Strategi & ledelse
Design af den frisatte organisation
Retail & e-tail