Uncommon service
De gamle regler for hvordan man opnår og opretholder strategiske fordele er ikke længere gældende. I den nye verden er exceptionel service den eneste måde at skille sig ud på – og service skal være meget mere end blot ”problemhåndtering.” Forfatterne til denne nye bog er fortalere for, at service bliver et kerneelement i virksomheden og beskriver en model til systematisk implementering inkl. en række centrale spørgsmål, som ledelsen må besvare først – ellers bliver det aldrig en succes.
Titel: Uncommon service
Forfattere: Frances Frei & Anne Morriss
Udgivelse: November 20
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design