Den måde, vi bruger Facebook på, er i konstant forandring. Vi bevæger os i retning af flere åbne profiler og mere dialog mellem virksomheder og brugere. Grund-stenen i Facebook er dog stadig at modtage og videregive nyheder og informationer, så hvis virksomhederne ønsker at fange kundernes opmærksomhed, må de bl.a. satse på ambassadører, mere involvering samt mere værdi for kunderne.
Af Christine Tindahl
Læs hele artiklen som e-pages her
Siden etableringen af Facebook har mediet udviklet sig eksplosivt. I begyndelsen var det mest privatpersoner, d
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design