I TID & tendenser nr. 4 beskrev Soulaima Gourani de udfordringer, der påvirker fremtidens salg og marketing. Her følger en række gode råd til, hvordan dukan skabe en virksomhed, der matcher udfordringerne.
Råd nr. 1: Indsigt i kunderne – sæt kunderne i centrum
Indsigt er alfa og omega. Skab indsigt i kunderne og find ud af, hvorfor de køber/ikke køber. Hvad er dine kunders forventninger til din virksomhed og nuværende holdning til jeres produkter, ansatte, niveau af servicemv. Skab mening med det, i sælg
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing
Har I styr på jeres SoMe-strategi?
Retail/E-tailGratis artikler