Af Thomas Schacht
Læs online versionen af tt-artikelen her
Krise eller ej – alle virksomheder er reelt altid truet på livet. Virksomheden er i en evig kamp, hvor det principielt kun handler om to ting: Hvordan får virksomhedende nye ideer, som skal sikre, at den forbliver relevant i et omskifteligt marked? Hvorledes omsættes disse ideer til konkrete produkter og indtægtskilder på den mest rationelle måde? Med andre ord; Hvordan kommer virksomhedens produktionsapparat til at køre længere på literen? De rigtige svar er naturligvis individuelle. Denne artikel giver dig inspirati
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design