Lars Tvede søger i denne artikel efter svaret på, hvad vi i Danmark skal leve af i fremtiden. Kampen bliver mellem viden, håndværk og kreativitet. Og valget er indlysende, for det har sin rod i Vestens historie.
Jeg har lige Googlet frasen ”skal i fremtiden leve af” for at se, hvad danskere mener, vi fremover skal ernære os ved. Jeg fik 37.200 svar, hvoraf de 23.700 var noget med ”viden”, såsom:
- “Danske virksomheder skal i frem-tiden leve af viden – og af at kunne tiltrække og udvikle dygtige, velkvalificerede medarbejdere”
- “Den danske hovedstadsregion skal i fremtiden leve af viden”
- ”Danmark skal i fremtiden leve af a
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
Har I styr på jeres SoMe-strategi?
Retail/E-tailGratis artikler
Kedelige butikker vil dø
(tt) nyhederGratis artikler