Flere danske netbutikker skruer op for de grønne ambitioner, selvom de vurderer, at det betyder mindre og mindre for forbrugerne.
Selvom netbutikkerne vurderer, at forbrugerne i mindre grad efterspørger grønne løsninger på alt fra produkter til emballage, så har de over en bred kam skruet op for deres arbejde med grøn omstilling. Det viser nye tal fra Dansk Erhvervs E-handelsbarometer.
V
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Flere artikler
Inspiration
Her er den store trend-ABC til 2025
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler