EuroCis i Düsseldorf er et slaraffenland af innovation for detailkæder. I denne reportage får du et indblik i tre gennemgående tendenser på messen: intelligent brug af skærme og sensorer, friktionsfrie butiksoplevelser og sømløse omnichannel-løsninger. Læs videre og bliv inspireret til, hvordan ny teknologi omsættes til konkret værdi for både kunderne og din forretning.
Af Kristof
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse