Covid-19 har været hård ved detailhandlen. Det ser bedre ud nu, men kunderne glemmer hurtigt at holde afstand. Og hvad nu hvis Covid-19 kommer stærkt tilbage? Kunstig intelligens (AI) kan måske vise sig på flere områder at være detailhandlens nye bedste ven.


Artiklen er bragt i Retail Mag nr. 2 2020 og skrevet af Jesper B. T. Henriksen


 

Virksomheder og detailhandel har igennem foråret og sommeren stået over for nogle enorme udfordringer. Og selv om så godt som alting igen er åbnet, har det bestemt ikke betydet, at alle udfordringer er væk. Der er stadig regler og anbefalinger, der skal og bør overholdes for at sikre kunder og medarbejdere. Det er blevet bedre, men med den potentielle anden bølge af Corona lurende som en fortsat trussel, kan situationen måske hurtigt ændre sig til de tilstande, vi netop har

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.