Vejen til at sikre den gode og sammenhængende oplevelse er ofte lang og besværlig. Men det er muligt at komme hurtigere i mål ved at læne sig op ad nogle af de erfaringer, som andre har gjort.


Artiklen er bragt i Retail Mag nr. 2 2020 og skrevet af Thomas Damgren


 

Detailhandlen er ikke, hvad den engang var. Selv om det stadig grund­læggende handler om at sælge og købe er kunderejsen ikke længere en lineær proces med en direkte vej til købet. Digitaliseringen har ændret forbrugernes måde at shoppe på ved at flytte fokus fra produktet og over til brandet. Brandet skal tiltale og tiltrække forbrugeren på emotionelle parametre frem for fysiske, og i den proces spiller en sammenhængende oplevelse en stor rolle. Kunderne ønsker den samme gode service og købsoplevelse, uanset om de shopper i butikken eller onl

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.