Hvilken betydning har et klart formål for moderne forbrugere, og har brands, der har levet op til deres purpose i forbindelse med Covid-19, bedre chancer for at udnytte den økonomiske genopretning? Ifølge Adobes nordiske direktør, Franck Attia, vægter forbrugerne et brands handlinger højere end ord. Derfor er evnen til at lytte til sine kunder og ikke mindst tilpasse sig den nye virkelighed afgørende i den kommende tid.


Artiklen er bragt i Retail Mag nr. 2 2020 og skrevet af Franck Attia


 

De seneste måneder har offentligheden ændret handle­mønstre og adfærd for at sikre et kollektivt bedste og stoppe spredningen af Covid-19. Men også en lang række virksomheder og brands har skullet tilpasse sig den nye virkelighed. Flere har flyttet fokus fra profit og i stedet dedikeret ressourcer til at bekæmpe corona, hv

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.