fbpx

Den helt nye udgave af Retail Mega Mag stiller skarpt på de tendenser, der former morgensdagens handel – både den fysiske og den digitale, så du kan navigere i den komplekse og konstant skiftende detailverden. 

Den fjerde udgave af Retail Mega Mag er på trapperne. En 260-siders publikation, der kombinerer dybdegående analyser med inspirerende artikler og cases inden for detailhandel, e-handel og omnichannel.

Udgivelsen er delt op i tre dele: Første del tilbyder omfattende viden om forbrugeradfærd og markedstendenser. Anden del præsenterer en række artikler, der dykker ned i specifikke emner som fremtidens bymidte og abonnementsøkonomiens vækst. Tredje del indeholder interviews med brancheeksperter, der deler deres erfaringer og perspektiver i forhold til at skabe en somløs kundeoplevelse på tværs af kanaler og tidspunkter.

Retail Mega Mag 4 indeholder viden, indsigt og analyser – herunder 20 artikler fra eksperter og 23 cases, blandt andre Hørkram, Matas, nemlig.com, Power og IKEA.

Uanset om det drejer sig om at navigere i en eller flere salgskanaler, udvide og ekspandere, optimere og konsolidere, forbedre kundeoplevelsen eller at øge automatiseringen og digitaliseringen, så vil Retail Mega Mag 4 give dig værdifuld viden og inspiration.

Udgivelsen henvender sig til detailhandlere, e-handelsvirksomheder, konsulenter og andre fagfolk, der søger opdateret viden og inspiration til at navigere i en branche under konstant forandring. Publikationen kan bestilles direkte hos pej gruppen.

Alle abonnenter på TID & tendenser modtager Retail Mega Mag 4 med posten.

Læs mere og få et sneak peek på udgivelsen her

De abonnerer påTID & tendenser

Privacy Preference Center