Brands behøver ikke kende kundernes inderste, kun deres karakteristika. ’Det er svært at spå – og særligt om fremtiden’. Det kendte ordsprog lurer sandsynligvis i baghovedet på mange, når man læser om, hvad virksomheder lover at gøre med ny teknologi. Men selv om nogle lover mere, end de holder, så ved vi i dag langt mere om kundeadfærd, end vi gjorde for 100, 10 og 5 år siden. 


Artiklen er bragt i Retail Mag nr. 2 2020 og skrevet af Franck Attia


 

Betyder det så, at brands, der vil sælge mig en særlig sko eller restaurantoplevelse, ved præcis, hvordan jeg vil reagere på et givent tilbud? Svaret er både ja og nej.

For selvfølgelig er der ingen, der ved, hvordan netop du vil reagere på et tilbud. Der hersker en levende debat omkring beslutninger, og om hvordan hjernen fungerer – den vej vil j

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.