Med digitale skærme og målrettet annoncering kan du gøre din butik til en dynamisk marketingplatform.
Af Andreas Lind, Retail Media Strategist, Visual Art
I nutidens detailhandel, hvor digital transformation og skiftende forbrugerforventninger former enhver beslutning, er udnyttelse af in-store retail media blevet en afgørende strategi for fremsynede retailere. Udover blot at fremvise produkter, giver in-s
Så for pokker, denne artikel er låst…
Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.
Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Trendguru klæder dig på til 2026
Retail & e-tail
Så mange danskere handler på Temu
Fremtidens arbejdsmarked
Faciliteter er afgørende for at tiltrække arbejdskraft
LivsstilLongevity
Et langt liv som ny livsstil
LivsstilLongevity









