Handel er i konstant udvikling, specielt i en tid hvor den ene krise afløser den anden. En helt ny retailudgivelse stiller skarpt på nutiden og fremtiden for handel på tværs af alle kanaler.
Albert Einstein er kendt for at have sagt, at hvis han kun havde én time til at løse et problem, ville han bruge 55 minutter på at definere problemet og de sidste fem minutter på at finde løsningen.
Desværre har alt for mange en tendens til at bruge samtlige 60 minutter på desperat at søge løsninger på problemer, der – oftest – ikke er de mest relevante eller presserende for deres fremtid. Dette kan føre til ineffektivitet og spildte muligheder.
I den nye udgivelse ‘Retail Mega Mag 2’ får du alt det, du skal bruge for at identificere, definere og løse udfordringerne i relation til ændret forbrugeradfærd og de deraf følgende konsekvenser for salgskanaler.
Denne indsigt og ekspertise vil hjælpe dig med at spare minimum 55 minutter og sørge for, at du fokuserer på de mest relevante problemstillinger og finder hurtigt frem til de rette løsninger.
I ‘Retail Mega Mag 2’ kombineres det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin i et nyt format. Der er viden og indsigter om forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel og omnichannel i den første del, der minder om en bog. Der er inspiration i artikler med hver deres fokusområde i den anden del, der minder om et magasin. Og så er der trukket et tredje element ind i form af interviews med relevante cases, der kæmper for at omstille sig til den nye virkelighed. Udgivelsen henvender sig til mange forskellige læsere – eksperter, fagfolk, praktikere, små og store aktører, lærere og studerende.