Din prøveadgang er udløbet
Tak fordi, at du har læst med på tidogtendenser.dk den seneste måned. Vil du fortsat have adgang? Så har du mulighed for at forlænge dit abonnement herunder.
Pro
Få adgang til artikler, der afkoder tendenser og giver inspiration samt input til udvikling
Nyhedsmail
En ugentlig nyhedsmail med fuld adgang til artikler
Tidsskrifter
Seks årlige trykte udgaver af tidsskriftet TID & tendenser med ny viden og inspiration.
Online artikler
Adgang til hele artikelarkivet - både nyhedsartikler og artikler fra de seks årlige udgave af tidsskriftet
Op til 5 brugere
Del din viden med fire kollegaer. Se her, hvordan du opretter et login til dem.
Billet til Kick Off-seminar
Bliv klædt på til det kommende år med gratis deltagelse for en person.
Rabat på konference
Som abonnent på TID & tendenser får du hvert år kr. 500,- i rabat på en billet til pej gruppens foodkonference, retailkonference og strategikonference.
3.100,-
pr. år
Det siger kunderne

“Jeg bliver ofte inspireret af at læse TID & tendenser. Tidsskriftet bringer altid spændende vinkler på emner fra samtiden. På en let tilgængelig måde hjælper TID & tendenser mig til at holde mig ajour på strømninger i markedet og/eller hos forbrugerne.”
– Rikke Hannibal
Senior Analysekonsulent / Business Partner i Kundeindsigt hos Coop Danmark A/S

”Som rådgivere inden for kommunikation og medier er det afgørende for os at være opdaterede på relevant viden om forbrugerne, samfundstendenser og tidsånd på tværs af mange forskellige brancher. pej gruppen giver os overblik og kvalificeret fortolkning af de vigtigste trends og tendenser. Med abonnement på TID & tendenser får vi en god kombination af løbende opdateringer i onlineuniverset og fire årlige udgivelser, der går helt i dybden med interessante emner, som altid giver os nye, anderledes perspektiver på vores og vores kunders udfordringer.”
– Camilla Wrang
Business Planning Manager, Mindshare

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
– Anne Glad
Selvstændig konsulent

”Jeg ELSKER jeres magasiner (lækkert design, indhold og papirkvalitet) og bruger det ofte både i online- og printversion.”
– Ann Bergsmann
Grafisk storyteller, LandboNord

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”
– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow
Bestil et abonnement
Har du spørgsmål til TID & tendensers abonnement? Vi sidder klar til at hjælpe dig på support@pejgruppen.dk eller tlf. (+45) 97 11 89 00. Ønsker du at betale dit abonnement med kort, skal du bestille abonnementet her
Ofte stillede spørgsmål
Interesserer du dig for tidsånd, samfund, forbrug og livsstil, giver TID & tendenser dig relevant viden, inspiration og perspektivering.
De trykte udgaver af tidsskriftet udkommer seks gange årligt. Du kan selvfølgelig også læse alle artiklerne fra tidsskriftet online. Hver uge samler vi op på interessante tendenser i TID & tendensers nyhedsmail.
TID & tendenser henvender sig til dig, der arbejder professionelt med innovation, produktudvikling, strategi, analyse, kommunikation, marketing og ledelse.