Din prøveadgang er udløbet

Tak fordi, at du har læst med på tidogtendenser.dk den seneste måned. Vil du fortsat have adgang? Så har du mulighed for at forlænge dit abonnement herunder.

Ja tak, jeg vil gerne fortsætte

0,-

årligt

Free

En ugentlig nyhedsmail

Begrænset adgang til online artikler

Tilmeld dig nyhedmailen

3.100,-

årligt

Pro

En ugentlig nyhedsmail

Fire årlige trykte udgaver af tidsskriftet TID & tendenser

Et eksemplar af Retail Mega Mag hvert år i april

Fuld adgang til online artikelarkiv

Fem brugeradgange

Billet til årligt Kick-off seminar

500,- i rabat på udvalgte af pej gruppens konferencer

Vælg abonnement

Andre, der abonnerer


Det siger abonnenterne


”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”

– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank 

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”

– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”

– Anne Glad
Selvstændig konsulent

Bestil et abonnement

Har du spørgsmål til et abonnement på tidsskriftet TID & tendenser? Vi sidder klar til at hjælpe dig på support@pejgruppen.dk eller tlf. (+45) 97 11 89 00.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Ofte stillede spørgsmål

De trykte udgaver af tidsskriftet udkommer fire gange årligt. Du kan selvfølgelig også læse alle artiklerne fra tidsskriftet online. Hver uge samler vi op på interessante tendenser i TID & tendensers nyhedsmail.

TID & tendenser henvender sig til dig, der arbejder professionelt med innovation, produktudvikling, strategi, analyse, kommunikation, marketing og ledelse.