De fleste, der arbejder i livsstilsbrancherne, kender til blogs. Men overraskende få virksomheder er tilsyneladende klar over, hvor værdifuldt et redskab en virksomhedsblog kan være for deres succes og i sidste ende deres overlevelse. Forklaringen skyldes nok især, at blogs ofte forbindes med selviscenesættende og overfladiske ’se-mig’ stereotyper. Men en blog kan være meget mere end det.

Af Thomas Stege Bojer

Som en integreret del af din virksomheds samlede onlineplatform kan en blog give et af de allermest eftertragtede aktiver i dag; loyale kunder. I denne artikel diskuteres det, hvorfor din virksomhed bør have en blog. Her præsenteres eksempler på, hvordan virksomhedsblogs i livsstilsbrancherne kan se ud, og der gives en håndfuld gode råd, som kan hjælpe dig godt på vej, når du går i gang med at blogge.

Blog er vigtigere end sociale medier
Der er reklamer overalt. Hver eneste dag bliver vi i gennemsnit konfront

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.