Læs hele artiklen i e-pages her

Gennemsigtighed, overvågning, udlevering, genkendelse og personlige data. Hvor langt tør vi gå? Og hvilke konsekvenser har det? Få her et overblik over, hvor åbne vi egentlig er som kunder – og hvor åbne butikskæder og brands er. Desuden kan du lære noget om WalmartLabs, shopycat og geosociale medier.

Tænk engang, hvis man som butik eller brand havde dyb indsigt i kundernes interesser, dagligdag, mærkedage, glæder og bekymringer. Tænk, hvis butikken genkendte dig, når du kom forbi og var klar med skræddersyede tilbud. Scenariet er tæt på at være virkelighed via de oplysninger, vi gladelig stiller til rådighed i sociale medier, og det er for alvor gået op for virksomhederne, at gennemsigtighed går begge veje.
Teknologien kan næsten alt. Men er det moderne menneske parat til – eller klar over konsekvenserne? Nogle hævder, at gennemsigtigheden har

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.