Andre artikler fra denne udgave
I 2025 er de ældste af Generation Alpha blevet 15 år gamle og fuldgyldigt fuldtidsforbrugende. Men hvad bliver de for en størrelse?
Generation Alpha kommer som digitalt indfødte til at revolutionere traditionelle forbrugsmønstre. Deres omgangskreds kan lige så vel være på den anden side af kloden som på deres egen vej, de kender alle brands bedre end nogen ekspert, og deres tilværelse går i stå, når iPhonen ikke virker. Få er ordentligt forberedt på dem, men før end man kan forestille sig det, er de fuldblodsforbrugere, der allerede har taget stilling til dit brand.
Den mest digitale generation til dato
Hvor glas var noget, som
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler