I 2025 er de ældste af Generation Alpha blevet 15 år gamle og fuld­gyldigt fuldtidsforbrugende. Men hvad bliver de for en størrelse?

Generation Alpha kommer som digitalt indfødte til at revolutionere traditionelle forbrugsmønstre. Deres omgangskreds kan lige så vel være på den anden side af kloden som på deres egen vej, de kender alle brands bedre end nogen ekspert, og deres tilværelse går i stå, når iPhonen ikke virker. Få er ordentligt forberedt på dem, men før end man kan forestille sig det, er de fuldblodsforbrugere, der allerede har taget stilling til dit brand.

Den mest digitale generation til dato
Hvor glas var noget, som generation X og de ældste Y’ere fik at vide, at de skulle kigge igennem og holde deres fingre fra, er glas for generation Alpha et medie, hvorigennem der kommunikeres og interageres med hinanden. Alphaernes tilværelse er, ved hjælp af teknologien, fuldkommen infiltreret i det digitale univers fra f

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.