TID & tendenser – meget mere end et tidsskrift

Vi har videreudviklet dit bladkoncept. Når du er abonnent på TID & tendenser, er du samtidig medlem af trenduniverset TID & tendenser. Se, hvad det indeholder, her. 

I tider, hvor vi drukner i informationer og viden, har målrettede og skarpe mediekoncepter værdi. Derfor gør vi i TID & tendenser en dyd ud af at servere relevant inspiration, baggrund og viden for dig, der i dit professionelle virke har behov for at følge tidens tendenser.

Tidsskriftet TID & tendenser eksisterer på 16. år, men har udviklet sig meget siden sin spæde start, da kulturforsker Karen Schousboe lancerede udgivelsen med 16 sider i s/h. Fokus har til gengæld ikke ændret sig: Det handler stadig om at formidle viden om tidsånd og nye trends, men i dag sker det ad flere kanaler. Ikke mindst på nettet har vi senest fornyet universet, så det er blevet langt mere dynamisk med mere nyt om tendenser – vi overvåger bl.a. statistik, nye analyser, undersøgelser, rapporter og bøger om livsstil, forbrug, samfundsudvikling og trends. Også designet på platformen har fået en opgradering med flere funktioner, bedre overskuelighed og større brugervenlighed.

Trenduniverset TID & tendenser er det eneste af sin art i Skandinavien og skrives af et kompetent hold af journalister, fageksperter, trend- og fremtidsforskere samt analytikere. Konceptet består af et fysisk blad, en nyhedsportal på internettet, nyhedsmails samt andre serviceydelser – se mere på næste side.

Har du endnu ikke fået tilmeldt dig nyhedsmailen (tt) nyheder, så send en mail med dine informationer til tt@pejgruppen.dk