Andre artikler fra denne udgave
I 2004 havde analyseinstituttet Yankelovich regnet sig frem til, at en amerikansk gennemsnitsforbruger hver dag udsættes for 5.000 brandbudskaber. Man kan stille spørgsmÃ¥lstegn ved antallet; det er nok i overkanten, og det ville under alle omstændigheder være lavere i Danmark end i USA. Men kig dig omkring, se pÃ¥ dit hÃ¥ndled, din telefon, dine sko. Tjek din browser og din indbakke. Det løber op. TilfÃ
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent pÃ¥ TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du fÃ¥ et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Bæredygtighed
Forbrugerne har talt: Her er de mest bæredygtige brands
Retail & e-tailGratis artikler
Sådan skaber man vækst gennem strategisk innovation
Retail & e-tail
2023 slog rekord i onlinesvindel
Gratis artiklerInspiration