Altid på, altid tværmediel. Forbrugere stiller allerede i dag nye krav til kundoplevelsen, og det bliver ikke nemmere i fremtiden. Inden 2020 er reklamechefen død. It-specialister, marketingstrateger, usability-eksperter, konceptudviklere og designere er fremtiden. At orkestrere sin markedsføring på tværs af alle kanaler kræver helt nye kompetencer og en særlig evne til at tænke holistisk.
Teknologi er blevet hjertet i marketing. I praksis betyder det, at du ofte møder din kunder via sociale medier, en app, en e-handelsløsning, et website eller på en anden platform. Og det er ofte det første kontaktpunkt, kundeforholdet bygges på og ud fra.
Derfor er det kun naturligt, at it og marketing er rykket endnu tættere sammen. Summen af it og marketing er det, der skaber bedre brugeroplevelser og gør dig i stand til at indfange
Hovsa…
Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere historier
Fremtidens arbejdsmarked
21/01/2021
Sådan ser fremtidens arbejdsmarked ud
Trends & designGratis artikler
21/01/2021
1 sæson, 2 foredragsholdere, 3 timer
Kommunikation & marketing
20/01/2021
Hvad bliver de største medietrends i 2021?
Retail/E-tail
14/01/2021
Fire muligheder for at genvinde retail i 2021
FødevarerGratis artikler
13/01/2021