Altid på, altid tværmediel. Forbrugere stiller allerede i dag nye krav til kund­oplevelsen, og det bliver ikke nemmere i fremtiden. Inden 2020 er reklame­chefen død. It-specialister, marketingstrateger, usability-eksperter, koncept­udviklere og designere er fremtiden. At orkestrere sin markeds­føring på tværs af alle kanaler kræver helt nye kompetencer og en særlig evne til at tænke holistisk.

Teknologi er blevet hjertet i marketing. I praksis betyder det, at du ofte møder din kunder via sociale medier, en app, en e-handelsløsning, et website eller på en anden platform. Og det er ofte det første kontaktpunkt, kundeforholdet bygges på og ud fra.
Derfor er det kun naturligt, at it og marketing er rykket endnu tættere sammen. Summen af it og marketing er det, der skaber bedre bruger­oplevelser og gør dig i stand til at indfange

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.