Andre artikler fra denne udgave
Altid på, altid tværmediel. Forbrugere stiller allerede i dag nye krav til kundoplevelsen, og det bliver ikke nemmere i fremtiden. Inden 2020 er reklamechefen død. It-specialister, marketingstrateger, usability-eksperter, konceptudviklere og designere er fremtiden. At orkestrere sin markedsføring på tværs af alle kanaler kræver helt nye kompetencer og en særlig evne til at tænke holistisk.
Teknologi er blevet hjertet i marketing. I praksis betyder det, at du ofte møder din kunder via sociale medier, en app, en e-handelsløsning, et website eller på en anden platform. Og det er ofte det første kontaktpunkt, kundeforholdet bygges på og ud fra.
Derfo
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Kommunikation & marketing
10 myter om digital transformation
TidsåndGratis artikler
Hvad byder 2024 mon på?
Strategi & ledelse
Verdens bedste ledere er regenerative
Trends & design