Andre artikler fra denne udgave
Altid på, altid tværmediel. Forbrugere stiller allerede i dag nye krav til kundoplevelsen, og det bliver ikke nemmere i fremtiden. Inden 2020 er reklamechefen død. It-specialister, marketingstrateger, usability-eksperter, konceptudviklere og designere er fremtiden. At orkestrere sin markedsføring på tværs af alle kanaler kræver helt nye kompetencer og en særlig evne til at tænke holistisk.
Teknologi er blevet hjertet i marketing. I praksis betyder det, at du ofte møder din kunder via sociale medier, en app, en e-handelsløsning, et website eller på en anden platform. Og det er ofte det første kontaktpunkt, kundeforholdet bygges på og ud fra.
Derfo
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler