Hvordan påvirker Covid-19 danskerne, og hvilken betydning får det for salg, marketing, medier og reklamer? Det sætter et nyt marketingseminar fokus på.

Covid-19 har vendt op og ned på danskernes hverdag og medført bekymringer for vores helbred, sundhedssystemet, erhvervslivets fremtid og vores egen privatøkonomi.

Mediebureauet Mindshare har løbende taget en status på betydningen af Covid-19 og udviklingen i danskernes indkøbsvaner, forbrugsvalg, medieadfærd og holdninger til reklamer. På et nyt marketingseminar sammenfattes de væsentligste indsigter om, hvordan Covid-19 påvirker den danske befolkning, og hvilke marketingudfordringer dette medfører.

På seminaret, som finder sted den 27. oktober kl. 13.00-15.00 hos pej gruppen i Herning, vil Arnt Gustafsson, direktør hos Mindshare, og Nicolaj Weber, som er seniorkonsulent hos Mindshare, perspektivere implikationerne af Covid-19 og give konkrete svar på, hvordan virksomheder maksimerer salg/ROI, skaber bedre kundeoplevelser og kommer videre med digitalisering af kunderejsen.

Læs mere om seminaret og tilmeld dig her