Dine kunder forventer en eksemplarisk, hurtig og personaliseret service. Dine budskaber skal være relevante og autentiske, og kundeoplevelserne skal hele vejen igennem være forførende – på den gode måde.
Kunderne ønsker en unik oplevelse, som tilgodeser de øjeblikkelige behov. Online dialog med dine kunder i realtid – uanset om det er på deres mobil, på dit website eller i deres sociale netværk – er et krav i fremtiden. Du skal sådan set have en relevant samtale liggende klar til aktivering, når kunderne interagerer med et klik. Herefter kan personaliserede beskeder tage over og ramme brugeren på det helt rigtige tidspunkt. Derfor er ’marketing automation’ det nye sort.
Den nye marketingplan
Erik Qualmann skrev i 2013 bogen ’Socialnomics’. En fremragende bog, der beskriver ha
Hovsa…
Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere historier
21/01/2021
Sådan ser fremtidens arbejdsmarked ud
21/01/2021
1 sæson, 2 foredragsholdere, 3 timer
20/01/2021
Hvad bliver de største medietrends i 2021?
14/01/2021
Fire muligheder for at genvinde retail i 2021
13/01/2021