Andre artikler fra denne udgave
Dine kunder forventer en eksemplarisk, hurtig og personaliseret service. Dine budskaber skal være relevante og autentiske, og kundeoplevelserne skal hele vejen igennem være forførende – på den gode måde.
Kunderne ønsker en unik oplevelse, som tilgodeser de øjeblikkelige behov. Online dialog med dine kunder i realtid – uanset om det er på deres mobil, på dit website eller i deres sociale netværk – er et krav i fremtiden. Du skal sådan set have en relevant samtale liggende klar til aktivering, når kunderne interagerer med et klik. Herefter kan personaliserede beskeder tage over og ramme brugeren på det helt rigtige tidspunkt. Derfor er ’mar
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler