Nyeste udgave af TID & tendenser

Det fysiske tidsskrift TID & tendenser udkommer 4 gange årligt og du kan her læse indholdsfortegnelsen for den nyeste udgave af TID & tendenser. Hver udgave indeholder ca. 13 artikler om relevante trends. Alle disse artikler kan du selvfølgelig også læses online, som en del af dit abonnement.

Køb abonnement og få adgang til alle fordelene

Bestil abonnement

TID & tendenser nr. 2, 2018

Fra individuelle valg til selvoptagethed
Johannes Andersen tager dig med på en tur i hverdagens centrifuge, som nu sætter gang i en udbredt selvoptagethed, der i sit kølvand trækker en snigende sårbarhed med sig.

TEMA: KOMMUNIKATION

Derfor er de gode historier så vigtige i fremtiden
Betydningen af de gode historier bliver ikke mindre fremover – tværtimod.
For Anne-Marie Dahl handler det om autenticitet og om branding på speed.

Kom co-create
Hvis du vil skabe værdi i den forbruger¬(gr)iske æra, bør du ifølge Frigg Falk Sabroe fokusere på co-creation, som omfatter det aktive samspil mellem virksomhed og forbruger.

Forbrugerne er så klar til at handle med dig
Som fødevarevirksomhed bør du sætte fokus på din digitale kommunikation.
Det mener Anita Dalsgaard, som stiller skarpt på de madglade forbrugeres adfærd online.

Madfællesskaber
Julie Polar de Greeve ser nærmere på, hvilke tendenser der er inden for madfællesskaber, og hvorfor de er
vigtige for os.

Gør arkitekturen skøn igen
Hvorfor holdt vi op med at bygge skønt? Og var det en god ide? Det spørgsmål stiller Eva Agnete Selsing og tager favntag med udviklingen inden for arkitektur.

TEMA: TRENDS

Spring/Summer 2019: Love
David Shah bringer et uddrag fra trendbogen ’Pantone View Colour Planner’ med fokus på forår og sommer 2019, hvor omdrejningspunktet er ’Love’.

Vilde koncepter
Mads Arlien-Søborg belyser nogle af de vilde koncepter inden for Tech, Anti-tech, Hospitality og Food, som hver især giver et spændende anslag til, hvad fremtiden bringer.

pej trend SS 19: Tillid
Forår og sommer 2019 byder på en tid, hvor tillid og tiltro får råderum. Pernille Kirstine Møller præsenterer pej gruppens trendtemaer med fokus på det tillidsfulde design.

Bliv bedre til at spotte ideer og tendenser
Det er en myte, at kreativitet er forbeholdt de udvalgte få. Dorte Nielsen giver gode råd til, hvordan du kan blive bedre til at se nye muligheder.

Total Ret@il
Louise Byg Kongsholm og Martin Michael Frederiksen kaster lys over fremtidens handel, hvor den binære online- vs. offline-tankegang er erstattet af en
total retail-tankegang.

TID & tendenser

Læs TID & tendenser no. 1 2018 online
(Kræver abonnement)

Tidligere udgivelser

Med dit login kan du også læse udgivelserne fra de forgående år. Du kan læse TID & tendenser der, hvor du er, på din smartphone og tablet.

Nyheder fra TID & tendenser?

Tilmeld dig den ugentlige nyhedsmail og få relevante trends og tendenser direkte i din indbakke.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.