Nyeste udgave af TID & tendenser

Det fysiske tidsskrift TID & tendenser udkommer 4 gange årligt og du kan her læse indholdsfortegnelsen for den nyeste udgave af TID & tendenser. Hver udgave indeholder ca. 13 artikler om relevante trends. Alle disse artikler kan du selvfølgelig også læses online, som en del af dit abonnement.

Køb abonnement og få adgang til alle fordelene

Bestil abonnement

TID & tendenser nr. 3, 2018

100 års livet
Anne-Marie Dahl dykker ned i konsekvenserne for samfundet, virksomhederne, arbejdsmarkedet og os selv, hvis vi i fremtiden skal blive 100 år.

 

TEMA: DEN DIGITALE REVOLUTION

Bliv klar til de hæsblæsende 2020’ere
De seneste årtier har budt på en digital revolution. Astrid Haug ser nærmere på, hvad den næste tech-revolution egentlig vil have at byde på.

De mest tankevækkende it- og teknologitrends
Data og robotter kommer til at spille en væsentlig rolle i fremtiden. Soulaima Gourani belyser nogle af de nye tendenser inden for it- og teknologi.

 

Ligeglad
Pernille Kirstine Møller mener, at vi skal øve os i at være mere ligeglade og lære
at træde ud af den virtuelle verden.

 

TEMA: SØVN

Smart sleep
WGSN belyser, hvordan søvn også er blevet big business med nye innovative produkter og koncepter, som retter fokus mod bedre søvn.

Søvnens opvågning
Ifølge Karina Kaae Hermansen vil søvn i ikke længere blive stigmatiseret som noget for de svage, men snarere noget for de kloge.

Sleep-inspired brand activations
Søvn er blevet et nyt statussymbol, der i dag er lige så vigtigt som kost og motion. WGSN præsenterer nogle af de nyeste, søvnfremmende tiltag.

 

Fuld fart på den nye abonnementsøkonomi
Convenience, personliggørelse og digitalisering har ifølge Louise Byg Kongsholm og Martin Michael Frederiksen givet vækst i abonnementsbranchen.

Fra storytelling til storyliving
Flemming Birch kaster lys over, hvorfor de historier, som brands fortæller, ikke længere bør handle om brandet, men om kunden.

 

TEMA: KUNDEREJSER

Fremtidens Customer Journeys
Pernille Thorslund stiller skarpt på Customer Experience og Customer
Journeys som de nye konkurrenceparametre, virksomheder bør fokusere på.

The Netflixisation of brands
Findes der stadig loyale kunder? Eller er vi taget på jagt efter en efterhånden sjælden og truet art? Det forsøger Nicolaj Weber at give svaret på.

Tid & tendenser nr. 3 2018

Læs TID & tendenser no. 3 2018 online
(Kræver abonnement)

Tidligere udgivelser

Med dit login kan du også læse udgivelserne fra de forgående år. Du kan læse TID & tendenser der, hvor du er, på din smartphone og tablet.

Nyheder fra TID & tendenser?

Tilmeld dig den ugentlige nyhedsmail og få relevante trends og tendenser direkte i din indbakke.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.