Læs online

Du kan altid læse den nyeste udgave online

Det fysiske tidsskrift TID & tendenser udkommer fire gange årligt, og du kan her læse indholdsfortegnelsen for den nyeste udgave af TID & tendenser.  Artiklerne fra de trykte tidsskrifter kan også læses online, som en del af dit abonnement.

Nyeste udgaveArkiv

2019

Nyeste udgivelser

Her ser du de nyeste udgivelser af TID & tendenser for i år. Klik på en udgave for at læse den. Dette kræver login, som du får, når du har et abonnement. Læs mere om muligheden for et abonnement her.

No. 1 – 2019
Udgivet 14. marts 2019

No. 2 – 2019
Udgivet 31. maj 2019

tt no. 3

No. 3 – 2019
Udgives 23. september 2019

000 dage 00 timer 00 minutter 00 sekunder

tt no. 4

No. 4 – 2019
Udgives 8. november 2019

000 dage 00 timer 00 minutter 00 sekunder

No. 1 – 2019
Udgivet april 2019

Indhold

TID & tendensernr. 2 2019

Fremtidens samfund

Tid til tillid?
Anne Rosendal Andersen og Mathilde Bach fra Dentsu Aegis Network sætter fokus på, hvorfor vi i Danmark skal værne om en tillid, der er blandt de højeste i verden.

Det kreative Danmarks sande potentiale
Ifølge Christian Have bør vi gøre kreativitet til den stærkeste samfundsmæssige ressource, der kan realisere de ideer, som vil løfte almenvellet og sikre fremtidens velfærdssamfund.

Equality is bad for creativity
Som det lykkeligste land i verden bør vi i Danmark rette blikket mod, hvordan vi sikrer en kreativ fremtid, så vi ikke forfalder til nemme løsninger. Det mener Jill Hawkins.

Trend

pej trend SS 20: Identitet
Rie Fjordsøe Rasmussen præsenterer pej gruppens trendtemaer for sæsonen SS 20, hvor skræddersyede, personlige og meningsfyldte løsninger bidrager til den enkeltes identitet.

8 foodtrends i det nye årti
Hvad kommer efter plantefars, avokadotoast og alkoholfrie drinks? Cathrine Gro Frederiksen stiller skarpt på 8 fødevaretrends, som vil påvirke vores vaner og ganer de kommende år.

Kunderejser

Gør kunderejsen til omdrejningspunkt for marketing og salg
Per Lobedanz Witthøfft kommer med sit bud på, hvad kunderejsen er for en størrelse, og hvordan man arbejder med den i en marketing- og salgskontekst.

Touchpoints i kunderejser
Hvorfor er det vigtigt for en virksomhed at have styr på kundens rejse ind og ud af forskellige touchpoints? Det giver Helle Haurum og Ole E. Andersen svaret på.

Strategi

Strategi på kanten
Virksomheder har ifølge Anders Drejer brug for konkrete værktøjer, cases og modeller til at håndtere fremtidens udfordring – kompleksitet – i strategisk ledelse.

Fejl er ikke noget at være stolt af
Jonathan Løw mener, at det er forkert at italesætte fejl som noget positivt, og at man i stedet bør fokusere på, hvordan man sikrer læring og deler viden.

Læs artiklerne online

2018

Klik på en udgave for at gå til arkivet. Det kræver login (abonnement) at tilgå arkivet. Du finder login under ‘mit (tt)‘. Er du ikke allerede abonnent? Læs mere om et abonnement her.

2017

Klik på en udgave for at gå til arkivet. Det kræver login (abonnement) at tilgå arkivet. Du finder login under ‘mit (tt)‘. Er du ikke allerede abonnent? Læs mere om et abonnement her.

2016

Klik på en udgave for at gå til arkivet. Det kræver login (abonnement) at tilgå arkivet. Du finder login under ‘mit (tt)‘. Er du ikke allerede abonnent? Læs mere om et abonnement her.

2015

Klik på en udgave for at gå til arkivet. Det kræver login (abonnement) at tilgå arkivet. Du finder login under ‘mit (tt)‘. Er du ikke allerede abonnent? Læs mere om et abonnement her.