Vil du undgå at blive smidt af, når din prøveadgang udløber?

Så har du mulighed for at forlænge dit abonnement herunder. Forny abonnementet inden din prøveadgang udløber og spar 50 % på det første år.

Ja tak, jeg vil gerne fortsætte

0,-

årligt

Gratis, men færre fordele end ved prøveperioden

Free

En ugentlig nyhedsmail

Begrænset adgang til online artikler

Tilmeld dig nyhedmailen

1.550,-

det første år

Normalpris: DKK 3.100,-

Pro

En ugentlig nyhedsmail

Fire årlige trykte udgaver af tidsskriftet TID & tendenser

Et eksemplar af Retail Mega Mag hvert år i april

Fuld adgang til online artikelarkiv

Fem brugeradgange

Billet til årligt Kick-off seminar

500,- i rabat på udvalgte af pej gruppens konferencer

Vælg abonnement

Pro

Få adgang til artikler, der afkoder tendenser og giver inspiration samt input til udvikling

Nyhedsmail

En ugentlig nyhedsmail med fuld adgang til artikler

Tidsskrifter

Fem årlige trykte udgaver af tidsskriftet TID & tendenser med ny viden og inspiration.

Online artikler

Adgang til hele artikelarkivet - både nyhedsartikler og artikler fra de fem årlige udgave af tidsskriftet

Op til 5 brugere

Del din viden med fire kollegaer. Se her, hvordan du opretter et login til dem.

Billet til Kick Off-seminar

Bliv klædt på til det kommende år med gratis deltagelse for en person.

Rabat på konference

Som abonnent på TID & tendenser får du hvert år kr. 500,- i rabat på en billet til pej gruppens foodkonference, retailkonference og strategikonference.

1.550,-

det første år

Få adgang nu

Andre, der abonnerer


Det siger abonnenterne


”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”

– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank 

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”

– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”

– Anne Glad
Selvstændig konsulent

Bestil et abonnement

Har du spørgsmål til et abonnement på tidsskriftet TID & tendenser? Vi sidder klar til at hjælpe dig på support@pejgruppen.dk eller tlf. (+45) 97 11 89 00.

"*" indikerer påkrævede felter

Adresse*
Handelsbetingelser*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Udgivelsesplan 2024


No.1 2024
22.02.24

No.2 2024
13.06.24

No.3 2024
22.10.24

No.4 2024
10.12.24