Vil du undgå at blive smidt af, når din prøveadgang udløber?
Så har du mulighed for at forlænge dit abonnement herunder. Forny abonnementet inden din prøveadgang udløber og spar 50 % på det første år.
0,-
årligt
Gratis, men færre fordele
Free
En ugentlig nyhedsmail
Begrænset adgang til online artikler
1.550,-
det første år
Normalpris: DKK 3.100,-
Pro
En ugentlig nyhedsmail
Fire årlige trykte udgaver af tidsskriftet TID & tendenser
Et eksemplar af Retail Mega Mag hvert år i april
Fuld adgang til online artikelarkiv
Fem brugeradgange
Billet til årligt Kick-off seminar
500,- i rabat på udvalgte af pej gruppens konferencer
Det siger abonnenterne

”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”
– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”
– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”
– Anne Glad
Selvstændig konsulent
Bestil et abonnement
Har du spørgsmål til et abonnement på tidsskriftet TID & tendenser? Vi sidder klar til at hjælpe dig på support@pejgruppen.dk eller tlf. (+45) 97 11 89 00.
"*" indikerer påkrævede felter
Udgivelsesplan 2024
No.1 2024
22.02.24
No.2 2024
13.06.24
No.3 2024
22.10.24
No.4 2024
10.12.24













